چهارپاره و غزل

سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد

چهارپاره و غزل

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
چهارپاره غزل مثنوی
آرشيو
فروردين 1396
ارديبهشت 1394
آذر 1393
آذر 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
فروردين 1391
نويسندگان
مجیدشاکری حسین آباد
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 1151057
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

طلب مرگ  <-CategoryName-> 

 صورتم زرد است وقلبم خون شده


شاخه ای خشکم کجاست آن برگ من


از اجل منت کشیدم روز و شب


تا که نازل گردد امشب مرگ من


بارالاها درد و ماتم تا کجا؟


پشت من از ضربه ی غمها شکست


قایق شادی در این دریای درد


زیر موج سخت ماتمها شکست


بارالاها من چه ظلمی کرده ام


سرنوشتم رنگ بدبختی گرفت؟


یا بگو بر من گناهانم چه بود


طالعم را غصه و سختی گرفت؟


آمدن در این جهان فانیت


میل من یا انتخاب من نبود


در دعا میخواهم از عمق وجود


مرگ خود را با تمام تار و پود


من اگر در نطفه مدفون میشدم


این جهان رنگ سیاهی میگرفت؟


یا جهنم غرق در گلهای سرخ؟


یا بهشتت را تباهی میگرفت؟



پس دلیلت را بگو بر من خدا


من شدم سرگرمیِ روز و شبت؟


لذتی دارد که زجرم میدهی؟


یا شدم کافر به دین و مذهبت؟


خسته ام دیگر از این ماتم سرا


خسته ام، مردن برایم آرزوست


سهم من همیشه از الطاف تو


رود اشک و درد و بغضی در گلوست


منتظر هستم بیا در خانه ام


ای اجل ای مونسِ شیرین من


تا که پایان آید این رنج و عذاب


مردنم شاید شود تسکین من

 

شعر از دفتر اشعار مجید شاکری حسین آباد



نظرات شما عزیزان:

افسانه
ساعت13:35---4 اسفند 1393
سلام اشعار شمارا خواندم و خیلی زیبا ست

خلیل صارمی نایینی (ناصر»
ساعت1:02---2 مرداد 1391
سلام مجید جان واقعا دست مریزاد، خدا قوت و خسته نباشی.

ابتدا در سایت شعر یک برایتان پیام گذاشتم و از اشعارت

بسیار لذت بردم

ضمنا پست جدید خودم و شما را در سایت شعر پارسی به هر دو تبریک میگم(مزاح)

در جوار حرم رسول الله و بیت الله همه جا دعا گویتان بودم و به نیابت از شما عزیز و سایر ملتمسین دعا احرامی مجدد بسته و عمره ای ویژه گزاردم

همواره در پناه حق مستدام و پایدار باشی

برادر کوچکتان

نایینی
پاسخ:سلام استاد شعر پارسی که عددی نیست از اون بزرگتراش التماس میکنن نمیرم اونا ارزش حرف زدن ندارن... خوشحالم سالم و سلامت برگشتی موفق باشید.


مهوش (معصومه نصیری)
ساعت13:18---8 تير 1391
سلام

لطف کردید

حتما سر میزنم


مهوش معصومی(معصومه نصیری)
ساعت13:36---7 تير 1391
سلام جناب شاکری بزرگوار
شاعر گرمی موفقیت روز افزون برایتان آرزومندم


مجتبي اصغري فرزقي-كيان
ساعت9:29---23 خرداد 1391
سلام حسين جان



ممنون از اينكه به دفتر شعر در شعر يك مي آييد و نظر مي دهيد و شرمنده از اينكه به دليل مشكلات و مصائب موجود نمي توانم جواب محبت دوستان را بدهم



اگر شما رفتي به سراغشان و كامنت گذاشتيد شرمنده گي ما را عنوان كنيد


زرناز
ساعت7:18---10 خرداد 1391
سلام گرامی
ممنونم از حضور سبزتان و خوشحالم از اینکه وبم را پسندیدید
متن مصاحبه ی شما را خواندم و شعر خدا
حافظ مادر را ، بسیار متاسف شدم و برایتان صبر و بردباری آرزو میکنم
اجازه میخواهم شما را به حلقه ی پیوندِ
دوستانم بپیوندم .

در پناه حضرت دوست


زهرا رجایی
ساعت18:26---28 ارديبهشت 1391

آره عزیز
همون کامنت منطورم بود...


عرفانی
ساعت20:44---20 ارديبهشت 1391
سلام استاد شاکری بزرگوار ممنونم از شما این نظر لطف شماست در پناه حق باشید

سید مهدی موسوی
ساعت19:17---20 ارديبهشت 1391
واقعا متاسف شدم که کسی از نام من استفاده کرده و به شما جسارت کرده است...
پاسخ:درود دکتر موسوی من هم از شما عذر خواهی میکنم برای نظرات تندی که در وبلاگتانگذاشتم...آن موقع عصبانی بودم و چون شناختی از شخصیت و بزرگواری شما نداشتم خیلی تند رفتار کردم که عذرخواهی میکنم و بسیار متاسفم برای این انسانهای نادان... موفق باشید.


پرواز...
ساعت16:35---19 ارديبهشت 1391
درود جناب شاکری گرامی
روح عزیزان از دست رفته تان شاد
و همیشه موفق باشید.


موسی
ساعت22:54---18 ارديبهشت 1391
اقایشاکری متن مصاحبه شمارا بامجله استان قدسخواندم ازاینکه در حادثه ای خانواده خودرا
ازدست داده اید بهشما تسلیت عرض میکنم
دلم گرفت مرا درغم خودتان شریک بدانیددرضمن
ازاینکه هم استانی من هستی باعث افتخار من
است امیدوارم موفق باشی ودیگر غم سراقت نیایددوستدارشما موسی عباسی مقدم


بانوآسمان
ساعت10:27---18 ارديبهشت 1391
سلام...
جالب بود...
اميدوارم هيمشه موفق باشيد و روز بروز درحال پيشرفت...


الهام نامداری
ساعت16:45---17 ارديبهشت 1391
...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:شعرغمگین,اشعارغمگین,شعری برای مرگ,اشعار برای مرگ,اشعار درمورد مرگ,شعری در باره مرگ,اشعارغمگین و زیبا,اشعارغمگین و خیلی زیبا,اشعار خیلی غمگین,شعری برای افسردگی,اشعارسیاه,اشعارناامیدی,غمنامه,ساعت 16:26 توسط مجیدشاکری حسین آباد |
مطالب پيشين
» مسابقه
» درخت آرزو
» طناب
» مصاحبه مجید شاکری و صفورایالوردی با باشگاه خبرنگاران
» تن خسته
» سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد
» سراب
» خداحافظ مادر3
» نارفیق
» حکایت تهمت ناروا
» عمر بی حاصل
» حکایت زن زناکارو سگ باوفا
» امواج غم
» متن مصاحبه با نشریه کوثرانه
» متن مصاحبه با نشریه آستان قدس
» روداشک
» غمنامه
» طلب مرگ
» خداحافظ مادر2





پيوندها


zhale مهتاب هانیه ژاله جون ~*پادشاه آواز عشق*~پریسا حیدری~ معصومه مجنونی نویددانایی هوشیار آرمین عبدهو شیوا آرام فرشباف زندگی نسیم شرق طلعت خیاط پیشه مریم رئیسی اردلی آوا زهرا امینی آمنه رمضانی پویا نجات فر افلاک روزانه ها دختری از ساری وحیدنهال پروری بهترين و زيباترين اشعار فارسي سجاد صادقي موسسه پیام بهبودی صدرا انتشارات آرنا محمد محسن خادم پور هادی صمدپور محمدسهیلی نیا شاعرانه ( میلاد ) فرنگیس رزمی نژاد صبا مینا توکلی ایمان فخار استاد کریم لقمانی هادی بیابانی ملینا وبلاگ زهرا امینی غزلهای بانوی آسمان محمد معصومی مهنازچالاکی طاهره بهمنی استاد مازیار نظربیگی آرزوپناهی ایمان فخار افسانه واقعی سمانه و علیرضا مریم وزیری فاطمه جهانباز نژاد اشعار الهام نامداری ایمان فخار آناهیتا مقیمیان الهام نامداری سید حسن حسینی تیل آباد دلنوشته هاي بانوآسمان عبدالحسین انصاری لیلا ابریشمی داوود باقرزاده عمادبهاری بهرام خزایی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهارپاره و غزل و آدرس majidshakeri.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه


 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com